lauranancy.reismee.nl

voorbereidingen

Hallo,

Nee we zijn nog niet vertrokken maar om er in te komen en te snappen hoe dit weblog werkt begin ik vast met dingen op te schrijven. Want de voorbereidingen horen er ook bij.

Nog 1 maand en dan gaan we. We hebben al backpacks geregeld. We lezen af en toe wat informatie over Zambia. We hebben in februari al onze trainingsdag van muses gehad. Erg interessant en leerzaam. Bv dat je als vrijwilliger ook zelf veel initiatief moet tonen. Ze zijn het bv daar niet gewend om je aan te sturen. Nou dat is wel goed om te weten want dan wordt van ons iets verwacht. Het visum voor Richard is besteld. Af en toe pakken we de lijst erbij wat we mee moeten nemen. En afgelopen maandag hebben we onze vaccinaties gehad. Wel geteld 4 prikken. Maar ja het hoort er allemaal bij. De malaria pillen zijn besteld. De ORS en de deet zijn er.

Maar nu eerst moet Laura het examen nog afronden.

Als er weer nieuwe ontwikkelingen zijn schrijf ik weer dus ik zou zeggen tot gauw

Laughing

ronald

Leuk om te lezen. Ben benieuwd naar de ontwikkelingen. Nog een paar examens voor Laura en dan kan alles in de stroomversnelling.