lauranancy.reismee.nl

Wat gaan we doen en Diploma gehaald

Zo de laatste week Nederland. Het komt nu wel heel dicht bij. Vorige week hebben we gehoord waar we naar toe gaan om vrijwilligerswerk te gaan doen. We gaan naar Lubasi home. Dit is een kindertehuis met ongeveer 55 kinderen. En/of naar de Malota school. Dit zorgde eerst voor verwarring want wat werd het nu het kinder tehuis of de school. Dus maar even navraag gedaan. Wat blijkt we kunnen/mogen kiezen. Het kan of of maar we kunnen ook een combinatie maken. We krijgen een gesprek en kunnen dan beslissen wat we gaan doen. Nice. En oh wat heb ik er zin in.

Dan hebben we afgelopen donderdag ook nog het goede nieuws gehad dat Laura is geslaagd. Super want nu is ze echt klaar met school en hebben we geen schoolstress meer.

We zijn de laatste dingen aan het uitzoeken want hoe zit het met overstappen in een ander land. Moet je dan ook wat regelen En hoe komt het met je bagage enz enz. En natuurlijk hoe gaat het in zambia. We hebben er super veel zin in en wachten het maar af.

Groetjes Nancy

Sjoukje

Hoi Nancy en Laura,
We hebben ons email adres achter gelaten! Leuk om op de deze manier jullie te volgen.

Is er ook iets wat ik jullie kan mee geven wat jullie daar uit kunnen delen , b.v school spullen,pennen?

Gr Sjoukje

Nancy

Hallo Sjoukje
Leuk dat jullie mee kijken via het blog. Het is wel kort dag om nog iets mee te geven. We nemen zelf wat kleine spullen mee als ballonnen, stickers, elastiekjes, speelgoed. En wat ik gelezen heb is alles welkom, kleding, puntenslijpers, broodbakjes, etuis,enz. en waar grote behoefte aan is zijn ballen.
Er is geloof ik nog wel wat ruimte in onze rugzakken het mag maar het moet niet.

Buurtjes Hes

Heel veel plezier en zet hem op daar!!

Niesje

Lekker gaan genieten.

Annemarie Kootstra

Veel plezier en geniet ervan. Veel succes.

Martin en Monique

Wat mooi dat Laura is geslaagd. Kunnen jullie extra genieten van de reis. Zijn jullie nu al weg? Zoja, dan een hele goede reis en als jullie onderweg zijn of er al zijn, dan een hele mooie (werk) vakantie.
Groetjes M en M

Karin

wow leuk!!! heel veel plezier, succes en fun enne ik zal regelmatig even aanwaaien op deze site supertof!